הקמת מוקד טלפוני - הקמת מוקדי טלפונים למכירות ושירות לקוחות
אחד מתחומי ההתמחות הגדולים של החברה הינה הקמת מוקד טלפוני – כאשר החברה מספקת מענה כולל ומקיף משלב הייעוץ והתכנון ועד לשלב הביצוע והתחזוקה – הניסיון שצברתי במהלך השנים בהקמת מוקדים טלפונים והאינטגרציה שאותה אני מנהל בין בעלי המקצוע השונים נותנים מענה מקיף וכולל תחת קורת גג אחת.
בין המוקדים שהקמתי תוכלו למצוא את המוקד שהקמתי לחברת אינטרדיל – בניית אתרים, חברת ההסעות כנפי יונה במישור אדומים וכמובן פרויקט הדגל של החברה – הקמת מוקד טלפוני לחברות "סלע סוכנות לביטוח בע"מ" ו"מיטב דש" – הכולל בין היתר – 2000 נקודות רשת בשטח הפרוס על מעל מ-1200 מטר רבוע לכ-300 מוקדנים, כפי שתוכלו לראות בתמונה.
בסופו של דבר וכדי לפשט את הדברים, כשניגשים לפרויקט של הקמת מוקדים, מהמוקד הקטן ביותר ועד המוקד הגדול ביותר, התפקיד של תשתיות התקשורת במוקדים אלו היא לעבוד בצורה הטובה והמהירה ביותר, ללא תקלות- כל יום שתשתיות המוקד לא עושות את העבודה כמו שצריך יכול לעלות לחברה עשרות ומאות אלפי שקלים , ותכנון לקוי יכול לעלות לעסק אף הרבה מעבר לכך – ראה בעצמך כיצד חסכתי לחברת מיטב דש מאות אלפי שקלים בתכנון נכון.