ימיי קורנה ותקשורת

נגיף הקורנה וההשלכות החברתיות לעסקים ומוקדי תקשורת

בימים אלו החברה הישראלית, ובכלל, עוברת שינוי מהותי בתחומים רבים ובתוך כך תחום התקשורת.

כהערכות למודל החדש בתחום שבו אנו עוסקים הקמתי צוות חשיבה שיאפיין את השינויים הנדרשים בחברה בפרט וללקוחות ככלל , ההנחה המרכזית כי מה שהיה הוא לא מה שיהיה. לדוגמה אם פעם מוקד שרות היה מתכנן מקסימום עובדים במינימום מקום הרי שהיום התכנון חייב להשתנות.

צוות החשיבה גיבש מספר המלצות ללקוחות בתחומי הביצוע של החברה :

  1. מוקדי תקשורת – התכנון אמור לתת מענה לניהול הסיכונים כאשר יש לפעול בשלושה מישורים האחד ריחוק בן העובדים, השני הפרדה מבנית בן העובדים ובכך למנוע הדבקות מכלל המוקד, והשלישי הוספת אמצעים למניעת הדבקה וניהול מרחוק.
  2. לקוחות קצה מבוססי סיב – היות ורשת התקשורת מבוססת סיב פועלת על רשת החשמל והיות והטלפוניה הקווית הפכה לחיונית יש צורך בפיתוח אמצעי הגנה על רשת החשמל כמו סוללות גיבוי שיתנו מענה גם בעת הפסקת חשמל.
  3. שיפור קליטת רשת אלחוטית – מאחר והשימוש בתעבורת הרשת עלה יש צורך ברשת אלחוטית שתיתן מענה גם בזמן שכל " הכבישים מלאים" יש בשוק מגוון רב של אנטנות WIFI אלא שבודדות נותנות מענה אמיתי הן לרוחב הפס והן למהירות כמובן שזה דורש שילוב בן רשת אלחוטית לרשת קווית.
  4. אמצעים לניהול משבר מרחוק – הריחוק החברתי גרם לנו להשתמש באמצעים כמו זום שיחות ועידה, צפייה מרחוק, עבודה מרחוק ועוד … הגיל השלישי ורבים אחרים אינם מיומנים בהפעלת אמצעים אלה ולכן נוצר הצורך במוצר שיתן מענה פשוט וטוב, לא מוגבל בזמן, וזמין 24/7 כמובן שפתרון כזה דורש משאבים כמו מצלמה טובה, חיבור רשת רחב, יכולת אינטראקציה בן הצרכנים ועוד… חברתנו שוקדת על פיתוח מוצר שיתן מענה טוב תוך שימוש במוצרים קיימים במחיר סביר בעיקר לגיל השלישי.

.

 

 

 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט